Otto – zásilkove služby
Otto je německý prodejce oblečení a doplňků pro domácnost, který se proslavil katalogovým zásilkovým prodejem. S naší pomocí vytvořil Otto úspěšnou brand awareness kampaň, která měla za cíl přivést na český, slovenský a polský e-shop nové zákazníky, motivovat je k registraci na e-shopu a vytvořit tak databázi nových kontaktů (leadů). Provedli jsme také mailingovou kampaň, díky níž získali zákaznici do svých schránek slevové kupóny.
Lottoland – online sázky na světové loterie všeho druhu.
Lottoland je obchodní společnost založená na Gibraltaru, která provozuje mezinárodní loterie (např. EuroJackpot, EuroMillions či Keno). Pro nadnárodního hráče jsme vytvářeli celosvětové lead generation kampaně a strategie s cílem získat nové registrace do online loterií.
PEPCO – síť obchodů s domácími potřebami v ČR a SR – kampaně na onine prodeje
Kamenné prodejny PEPCO nabízející oblečení a home decor produkty se nachází po celé České i Slovenské republice a jsou díky nízkým cenám velmi oblíbené. Jak ale přimět zákazníky, aby PEPCO navštívili online, nabrali inspiraci a vyrazili na nákupy? Dali jsme hlavy dohromady a vymysleli atraktivní kampaně pro ČR i SR.
fond Realita – lokální akviziční kampaně na investiční pobídky a spořící finanční služby, velká selekce/targetovaní koncových uživatelů
Pro Fond Realita patřící správci TESLA Investiční společnost, a.s. jsme připravili lokální akviziční kampaně pro investiční pobídky a spořící finanční služby, které měly za cíl získat nové investory a klienty. Zaměřili jsme se na velkou selekci leadů a výrazné targetování koncových zákazníků, aby byly kampaně pro fond co nejvíce efektivní a zasáhly specifickou cílovou skupinu.