Direct mailing je forma přímého marketingu. V online světě má podobu e-mailu, jenž oslovuje napřímo konkrétního potenciálního zákazníka pomocí jeho mailové schránky. Cílem DM je rychlý feedback adresáta (např. prokliknutí na web, do e-shopu), ale lze jej využít i při budování značky nebo k propojení s offline světem (zaslání slevového kupónu k nákupu v kamenné prodejně). Mezi nesporné výhody tohoto nástroje patří především rychlost (výroby, zaslání, reakce), snadná měřitelnost efektivnosti a možnost targetování.
Vytvořit v dnešní době direct mail, který zaujme a splní svůj účel, je tak trošku vyšší dívčí. Recept na něj vypadá asi takto: vložte kvalitní obsah, smíchejte jej s brilantním předmětem mailu, přidejte call to action, zajímavé fotky a celé to zalijte šťavnatou grafikou. Před podáváním je dobré vše okořenit špetkou vtipu. Porci a zvolené suroviny je pak nutné volit dle toho, kdo bude mail konzumovat…
Mít sofistikovaně zpracovaný mail ale není všechno. Ve druhé fázi se nabízí otázka, komu vlastně mail poslat. A jak pomocí něj oslovit nové zákazníky? Rádi vám tyto otázky zodpovíme a poradíme, kdy a komu direct maily zasílat. V oboru se pohybujeme více než 15 let a máme široké portfolio databází s kontakty z téměř každé cílové skupiny, a to nejen v ČR, ale i ve světě. Ukážeme vám, jak recept na výtečný mail dotáhnout k dokonalosti.